گروه صنعتی نوژان

پکیج برقی دیواری

پکیج برقی دیواری

پکیج برقی دیواری

پکیج ها از به روز ترین دستگاه های ساخته شده در زمینه ی محصولات گرمایشی و به عنوان سیستم هایی پیشرفته برای جایگزینی موتور خانه های جاگیر، شلوغ ، پرمصرف و با استهلاک بالا تولید شدند. پکیج های برقی برای کارکرد نیازمند تغذیه از سوخت های فسیلی نیستند و تنها منبع انرژی مورد استفاده ی آن ها جریان الکتریکی می باشد. این دستگاه ها بسته به مدل و ظرفیتشان به صورت تک فاز و سه فاز با قابلیت کار با انرژی پاک قابل تولید می باشند.
شرکت سهامی خاص (دانش بنیان) نوژان انرژی افتخار دارد با بیش از دو دهه سابقه درخشان فعالیت در زمینه تولید پکیج های برقی زمینی و دیواری و همچنین تنها تولید کننده این محصول در غرب مازندران پاسخگوی نیاز مشتریان و پشتیبان تامین قطعات و تعمیرات تخصصی محصولات تولیدی خود را تا ۱۰ سال ضمانت کند.

گروه صنعتی نوژان انرژی

تولید کننده پکیج های برقی هوشمند

پکیج برقی چیست؟

پکیج برقی، شوفاژ برقی، رادیاتور برقی یا گرمایش برقی به صورت خلاصه پکیج برقی دستگاهی است در ابعادهای مختلف(بسته به نوع مکان) که آب گرم و گرمایش مکان مورد نظر ما را تامین می نمایند. پکیج های برقی قادر هستند بدون نیاز به گاز و یا حتی دودکش به راحتی آبگرم مصرفی و رادیاتورها و همچنین گرمایش ازکف یک یا چندین واحد مسکونی را تامین نمایند. پکیج برقی مناسبترین گزینه برای مکان هایی است که گاز شهری ندارند.این پکیج ها آب گرم کاملا بهداشتی برای شما فراهم خواهند نمود و استفاده از این نوع پکیج هیچ گونه خطر جانی و آلایندگی برای مصرف کنندگان در پی ندارد، بسیار کم مصرف و دوست‌دار محیط زیست می باشند.

قیمت و خرید پکیج برقی

خرید پکیج‌ های برقی از هر لحاظ می‌ تواند یک خرید عالی و به صرفه باشد، زیرا به شما کمک می‌ کند تا در مصرف انرژی صرفه‌ جویی کنید. مسئله مهم اینجاست که پکیج ها انواع مختلفی دارند. هر کدام از آنها ویژگی‌ های خاصی دارند که این قضیه می‌ تواند روی قیمت نهایی اثرگذار باشد. زمانی که می‌ خواهید اقدام به خرید پکیج کنید، مسئله قیمت و هزینه آن هم قطعاً اهمیت بسیار زیادی دارد. حال باید دید که چه عواملی قیمت پکیج‌ ها را تعیین می‌ کند. پس تا انتها این مطلب را دنبال کنید تا در مورد قیمت و خرید پکیج برقی اطلاعات کافی به دست بیاورید.

جهت کسب اطلاع از قیمت پکیج های برقی نوژان کلیک کنید

عوامل تعیین کننده قیمت پکیج برقی

پکیج برقی برای مناطقی مناسب است که دسترسی به سوخت فسیلی ندارند. همچنین در مکان‌ هایی که استفاده از سوخت فسیلی عامل خطر است، به سراغ پکیج برقی می‌ روند. مثلاً برای پتروشیمی و پمپ بنزین یک گزینه بسیار عالی به حساب می‌ آید. قیمت آن بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌ شود که در ادامه آنها را توضیح خواهیم داد.

ظرفیت و توان پکیج

اولین موردی که می‌ تواند تعیین کننده قیمت باشد، ظرفیت و توان پکیج‌ های برقی است. پکیج‌ هایی که ظرفیت و توان بالا داشته باشند، طبیعتاً هزینه بالاتری هم برای خرید دارند‌. مثلاً اگر شما پکیج برقی سه فاز ۳۶۰۰۰ خریداری کنید، قطعاً قیمت آن از پکیج برقی تک فاز ۲۸۰۰۰ بالاتر است. زیرا توان بالاتر باعث می‌ شود که گرمای خانه بیشتر شود. در نتیجه قیمت هم افزایش پیدا می‌ کند. البته باید به این نکته دقت کنید که برای متراژ‌ها و محیط‌ های متفاوت اول باید با کارشناسان مربوطه در این زمینه صحبت کنید. نوژان انرژی می‌ تواند در این زمینه به شدت کمک کننده باشد. آنها به شما توضیح می‌ دهند که با توجه به متراژ خانه‌ ای که دارید و استفاده‌ ای که قرار است از پکیج برقی انجام دهید، کدام مورد از پکیج‌ ها با چه توان و ظرفیتی برایتان مناسب است.

نوع و کیفیت پکیج برقی

کیفیت و نوع پکیج برقی هم روی قیمت آن اثرگذار است. پکیج‌ هایی که کیفیت بالاتر داشته باشند، تکنولوژی‌ های پیشرفته‌ تر در آنها استفاده شده و مواد با کیفیت‌ تری داشته باشند، قیمتشان بالاتر می‌ رود. تمامی قطعاتی که داخل پکیج به کار می‌ رود، از المنت‌ ها گرفته تا همه قطعات برقی، همگی وارداتی و اروپایی هستند. طول عمر آنها هم بالا هستند. در نتیجه برای تعمیر و نگهداری سالانه آنها مجبور به پرداخت هزینه بالایی نیستید.

کارایی پکیج

در قیمت و خرید پکیج برقی باید به کارایی دقت زیادی داشته باشید. پکیج‌ هایی که سطح کارایی آن ها بالاتر باشد، باعث تبدیل انرژی بیشتری به گرما می‌ شوند و هزینه کلی آنها هم بالاتر است.

اتوماسیون و قابلیت کنترل

پکیج‌ های برقی هستند که قابلیت کنترل و اتوماسیون پیشرفته دارند و طبیعتاً قیمت آنها بالاتر است. یعنی امکاناتی داخل آنها وجود دارد که باعث می‌ شود شما بتوانید قابلیت کنترل هوشمندانه پکیج را داشته باشید و یک سری برنامه‌ های زمان‌بندی شده هم در آنها وجود دارد که باعث می‌ شود روشن و خاموش کردن دستگاه را تنظیم کنید. هر چقدر که این امکانات پیشرفته‌ تر و بهتر باشند، روی قیمت پکیج‌ های برقی تا حد زیادی اثرگذار خواهد بود.

هزینه نگهداری و نصب

هزینه نگهداری و نصب پکیج‌ های برقی در تعیین قیمت آنها اثرگذاری بسیار زیادی دارد. این هزینه‌ ها بستگی به نوع پکیج و پیچیدگی آنها دارند که مهندسان مشخص می‌ کنند زمانی که می‌ خواهید پکیج برقی خریداری کنید، هزینه نصب و نگهداری آنها روی قیمت اصلی تاثیرگذار است.

شرکت تولید کننده و برند

از دیگر عواملی که روی قیمت و خرید پکیج برقی اثر می‌ گذارد، این است که چه شرکتی آن را تولید کرده و چه برندی دارد. هر چقدر که برند معروف‌ تر و مشهورتر باشد، قطعاً قیمت تا حد زیادی افزایش پیدا می‌ کند. خیلی از تولید کنندگان پکیج برقی در ایران هستند که توانستند رضایت زیادی را توسط مصرف کنندگان جلب کنند و باعث شوند که شما سطح فروش وسیعی داشته باشید.

محل خرید و فروش

محل خرید و فروش هم تا حد زیادی روی قیمت‌ ها اثرگذار است. مثلاً ممکن است در بعضی از مناطق قیمت‌ ها ارزان‌ تر و در بعضی مناطق دیگر به خاطر میزان عرضه و تقاضا قیمت‌ ها متفاوت باشد که حتماً باید این مورد را هم در نظر بگیرید.

تخفیف و پیشنهادات ویژه

از دیگر عواملی که روی قیمت پکیج برقی تاثیرگذار است، تخفیف و پیشنهاد ویژه‌ ای است که آن شرکت در نظر می‌ گیرند.

[

عوامل اقتصادی و محیطی

این مورد هم جزو عوامل تاثیرگذار هستند که شاید خیلی به آنها اهمیت ندهید. اگر قوانین محیطی در محل شما اتفاق افتاده باشد یا یک سری تقلبات اقتصادی رخ بدهد، می‌ تواند روی قیمت‌ ها اثرگذار باشد. پکیج‌ های برقی معمولاً قطعات اروپایی با کیفیت دارند و با تغییر نرخ دلار قیمتشان عوض می‌ شود.

به هر حال اگر می‌ خواهید با کیفیت‌ ترین پکیج‌ های برقی را خریداری کنید که از قیمتشان مطمئن باشید که بر اساس آخرین استانداردها است و بیش از حد گران قیمت نیست، کافی است که مجموعه ما یعنی نوژان انرژی مراجعه کنید. شما می‌ توانید از مشاورینی که داخل سایت هستند، کمک بگیرید. یعنی با شماره تلفنی که داخل سایت درج شده، تماس بگیرید و توضیحات کافی را از آنها دریافت کنید. همچنین می‌ توانید در مورد قیمت و کیفیت پکیج‌ های بقیه مختلف آنها صحبت کنید و با توجه به فضایی که قرار است پکیج را در آنجا قرار دهید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

جمع‌ بندی

انتخاب پکیج‌ های برقی تحت عوامل مختلفی انجام می‌ شود. زمانی که شما می‌ خواهید پکیج‌ ها را خریداری کنید، باید به قیمت آنها توجه داشته باشید‌ یعنی باید ببینید که چه عواملی قیمت نهایی را مشخص می‌ کنند تا بتوانید یک خرید عالی انجام دهید. ما در این مبحث به طور کامل این عوامل را به شما توضیح دادیم و گفتیم که قبل از خرید پکیج باید به چه مواردی دقت کنید تا بتوانید یک بازه قیمتی مشخص در ذهنتان داشته باشید. از این طریق متوجه می‌ شوید که چرا بعضی از پکیج‌ ها از یک برند گران تر و بعضی ارزان‌ تر هستند.

۱۰ سال پشتیبانی

+۱۰۰

صدها دستگاه نصب و فعال

+۲ماه

۲ ماه تعویض بدون قید و شرط پکیج

+۲۴ ماه

۲۴ ماه گارانتی معتبر

محصولات نوژان انرژی

انواع پکیج برقی و مبدل استخری بسته به نیاز گرمایشی شما تولید می شود
خرید پکیج برقی دیواری

خرید پکیج برقی دیواری

مناسب برای متراژهای کوچک تا متوسط (تک فاز، سه فاز) تامین گرمایش محیط و آب گرم بهداشتی
خرید پکیج برقی زمینی

خرید پکیج برقی زمینی

مناسب برای متراژهای متوسط به بالا (تک فاز ، سه فاز) تامین گرمایش محیط و آب گرم بهداشتی

مبدل استخری برقی

مبدل برقی استخر

سیستم گرمایشی برقی استخر با قابلیت تامین انرژی از پنل خورشیدی
نوژان انرژی
به بالای صفحه بردن